Suomalaisten mediankäyttö eri ikäryhmissä (2018)
Tutkimus
Kaikissa ikäryhmissä sometetaan, mutta eri tavoilla. Yli 45-vuotiaat katsovat televisioita enemmän, kuin heitä nuoremmat. Painetut lehdet häviävät muille mediatyypeille niiden parissa käytetyssä ajassa. Muun muassa nämä tiedot käyvät ilmi Dentsu Data Servicesin tekemästä CCS – Consumer Connection System -tutkimuksesta.
Tuottaja:
Dentsu Data Services
Julkaisuvuosi:
2018
Tutkimuksen tiedot kerättiin Suomessa internetpaneelin välityksellä vuoden 2018 loppukeväästä ja alkukesästä, ja tutkimukseen osallistui täällä 5 391 vastaajaa ikävuosihaitarilla 15-74. Yhteensä CCS-tutkimus on tehty 65 maassa, Suomen lisäksi esimerkiksi Kroatiassa ja Kazakstanissa. Lisää tietoa laajemmasta Suomalaiset mobiilissa-tutkimuksesta löydät täältä: